Ännu en paus pga vinter, bygg och gruva...


November till mars...

Tappade tyvärr tid, ork och motivation att uppdatera här under några månader. Antar att det var årstiden, mörkret och gruvan som nötte ner mig, den här perioden är alltid svår för mig med ont om ljustimmar och begränsad tid att komma ut på. Blev en del MTB på de få tillfällena som erbjöds av uteliv och missade hela vinterflygssäsongen som jag vanligtvis är mycket förtjust i, men det kommer ju en ny vinter i sinom tid.

Dock har jag faktiskt lyckats bygga lite och långsamt har vissa projekt passerat byggbordet och blivit flygklara, mer om det allteftersom framöver. På vårkanten kom flyglusten tillbaka och det har loggats några fina flygdagar som också kommer att rapporteras av framöver. Jag hoppas att ni som tittar in kommer att få lite lysmäte allteftersom jag uppdaterar igen.

Med förhoppning om en bra flygsommar på hangkanten....

Tobias

Kommentarer