Kö på byggbordet



Onsdag 31 oktober 2018. Det har varit en hel del rätt fulltecknad veckor för min del på sistonde, så jag har knappt hunnit ägna mig åt den bygga-och-lagahögen som ligger på mitt byggbord. Tyvärr har jag också blivit lite splittrad av alla behov som planen ropar om så jag tappat fokus och bara mest stirrat på allt som behöver göras utan att komma mig för att börja nysta i någon ände.

Dock har jag börjat knåpa med lite Oceloten i sakta mak så kanske i sinom tid kommer jag någon vart med den. Det är ju en diger lista som behöver åtgärdas på den; limma och spjälka vingbalken, släta ut vingskalet, fästa vingskalet mot balk och infästningen, lagga huggen i framkanten. Till detta kommer att jag tänker skära ut klaffar för att underlätta landingar framöver och det kräver lite eftertanke... Måste försöka få till någon form av rutin för att få lite tempo i råddandet, men som sagt, vi får se framöver. Här några bilder från projektet...





Tobias

Kommentarer