Varmvindsminnen och ny look


Som ni ser så har jag ändrat utseendet på bloggen, tyckte att det var dags och så det blev lite mer strukturerat ur min synvinkel. Hoppas att ni gillar det och återbesöker oss även framöver...

Tisdag 15 juli 2014. Har tyvärr inga anteckningar från den här dagen, men det är ute på Vishamnsudd och det ser onekligen otroligt skönt ut. Nu idag när man tittar ut så slafsar snöblandat regn ner lite av och till, man får klaffsa i blötsnögeggan när man rör sig utomhus hukande av allt droppande från den grå skyn. Så man må nog vara förlåten att eskapismen är inte lång borta för tillfället.

Längtan efter varmvindshangandet blossade upp rejält när jag hittade de här bilderna, tänk att få stå i skjorta och shorts uppe på en soldränkt klippa med varmvindslyftet vinande runt öronen. Planen som singlar ut ur ens hand och tar grepp på lyftet för att surfa upp i det blå, man kisar genom solglasögonen mot blänket från vattnet som bländar och man kan spaka sig nöjd och solbränd utan att väder och vind nöter ner en. Ja det är bara att längta på för tillfället, men i sinom tid så...



Micke flyger sin Weasel och jag kastar ut min Ocelot.

Tobias

Kommentarer