Hangflygandets inneboende sanning



Torsdag 15 februari 2018. Detta är ett meme som jag läste för första gången för länge sedan i mitt hangflygandes början och som jag brukat minnas av och till. Nu blev jag påmind igen härom dagen av ett inlägg på ett engelsktspråkigt forum och skrattade återigen gott åt hur bra det stämmer. Ni ser det här ovan och det är ju onekligen en smått genial uttolkning av vad SLOPE egentligen står för. Det sammanfattas vackert i Smashed Lost Or Pulverized Eventually!

Eftersom jag tittat igenom en massa gamla bildfiler så bestämde jag mig för att presentera en liten bildkavalkad som visar våra erfarenheter av att oregelbundet återupptäcka hangflygandets inneboende sanning...











...att man bara har planen bara till låns ett tag, snart skrotas, mosas och dekonstrueras de. Och ibland flyter de iväg eller gömmer sig i terrängen för att komma undan. Man lyckas emellanåt väcka dem till liv igen, men snart så lurar en ny dekonstruktion bara en ouppmärksam spakrörelse, huvudvridning eller fokusmiss bort.

Tobias

Kommentarer