Inspiration


Jag är för tillfället i en extra lång och tung arbetsperiod behöver all form av eskapism som kan uppbringas och inatt på jobbet så trillade det ut ett vykort när jag skulle tömma en låda och det fångade mitt intresse ögonblickligen. Det var en sån skön syn att jag stannade upp och stirrade på det en lång stund som i trans. Vykortet hade en bild av några helt fantastiskt gigantiska klippor och pryddes av texten "Los Gigantes", det var bara att googla fram det på en gång med mobilen och det visade sig vara en liten hamnstad på Teneriffa av alla ställen. Gissa om det blev en lång drömsesh om att få flyga där i sådär perfekt varm vind och sol ovanför det turkosa havet, blir nog att nosa upp lite priser och sånt ifall man tröttnar på kall-luftshangandet lite senare i vinter...

Lite senare på rasten så hittade jag också en helt lysande hangrulle som fick flygsuget att bli helt enormt och frestelsen att införskaffa en lite vassare F3F kärra växte rejält också. Ni måste se den:

Brouwersdamm from matty01 on Vimeo.


Hoppas ni får samma sköna pepp som jag ;)

Tobias aka Fluffracka

Kommentarer