Filmåterblick 10 - Shaky

Den här lilla rullen filmades på midsommarafton 2011. Vi var ute på Björnö, vid Ingarö och flög oss båda igenom hela våra planbaggar i perfekt vind för det rätt lilla men väldigt roliga hanget vi kallat för Arenan. Det är som en halvskål i klippan med fint lyft överallt utom i botten på skålen där några träd vid vattenkanten läar, så det är perfekt att laja ner där och sen gå upp och ut för att få ny höjd för nästa omgång.

Jag flög min Multifun och det var ett tag sedan sist så jag kände mig lite skakig först, dessutom så lyckades jag spräcka vingpinnen i kolfiber och hade inga mer med i reserv så den flaxade lite med vingarna i rörelserna. Men det vart en kanonkul session som fastnade på video och hela dagen var mycket lyckad förutom att vågorna snodde hälften av våra öl som låg på kylning...

Shaky from Tobias Jönsson on Vimeo.


Klicka på Vimeolänken för att se den där i HD.

Tobias aka Fluffracka

Kommentarer